7 marketinških tehnika za promociju vaše tvrtke

0

Kao tvrtka morate imati jaku marketinšku strategiju ako želite uspješno izgraditi svoj brand. Ako ste malo poduzeće, možda nećete imati veliki marketinški proračun.

Bez brige! Ne morate trošiti velike količine novca na marketing kako biste postigli rezultate. Na raspolaganju vam je mnogo jeftinih marketinških tehnika.

Evo sedam korisnih savjeta kojih morate imati na umu prilikom promocije vašeg poslovanja.

1. Znajte svoju svrhu

Jedan od najboljih savjeta za izgradnju branda koji ćete čuti je sljedeći: prije bilo čega drugog, morate znati svrhu vaše tvrtke.

Dok pokušavate promovirati svoju tvrtku, trebali biste, morate implementirati misiju svog branda kako biste zainteresirali ljude za vaše proizvode i usluge. Ako u potpunosti ne razumijete svoju misiju, marketing vam se neće isplatiti.

2. Znajte svoju publiku

Kad shvatite svrhu i cilj, možete početi shvaćati svoju ciljnu publiku. I vaša će publika voditi vašu marketinšku strategiju.

Morate si postaviti nekoliko pitanja o demografiji svoje korisničke baze. Tko su oni? Jesu li to muškarci ili žene? Koji je njihov dobni raspon? Što znate o njihovim prihodima i kupovnim navikama?

Ako poznajete svoju publiku, stvorit ćete učinkovitije tržište.

3. Stvarajte svjež sadržaj

Stvaranje zanimljivog sadržaja za vašu web stranicu jedan je od najboljih načina za privlačenje potencijalnih kupaca. Usredotočite se na stvaranje informativnog i edukativnog sadržaja. Ako imate poteškoća s idejom za sadržaj, istražite uobičajena pitanja u svom području.

Ako se bavite temama koje ljude zanimaju i dajete korisne savjete, to će vam pomoći da se vaši postovi pojave na internetskim tražilicama. Tako ćete postati vodeći vođa industrije.

Članke također možete poslati na druge blogove i web stranice. Razmislite o pristupanju internetskim forumima, poput Quore, gdje možete dijeliti svoju stručnost i suptilno ostaviti link  na web stranicu svoje tvrtke.

4. Izradite bolju web stranicu

Za mnoge potencijalne kupce njihova prva interakcija s vašim brendom dogodit će se prilikom prvog pregleda vaše web stranice.

Ovo je ključan trenutak jer mnogi pojedinci imaju tendenciju u donošenju prosudbi o brendovima na temelju kvalitete i dizajna web stranice. Zapravo, ljudi trebaju stvoriti mišljenje o vašoj tvrtki nakon što pregledaju vašu web stranicu, a to će biti vrlo brz pregled.

Što vam ovo govori? Morate uložiti napore u izgradnju bolje web stranice. Vaša je web stranica vaš dom na internetu i skup podataka o vašem poslovanju.

Ako je vaša stranica komplicirana za uporabu, polako se učitava ili se uopće ne učitava, brzo ćete izgubiti kupce.

5. Usredotočite se na zadržavanje vaših kupaca

Obavezno izdvojite dio svog marketinškog vremena i proračuna za zadržavanje kupaca.

Održavanje kvalitetnog i dugotrajnog odnosa s klijentima povećat će vaš prihod. Kupci koji vjeruju vašem brandu nastavit će s kupnjom vaših proizvoda ili usluga.

Marketing sa stalnim klijentima često zahtijeva manje napora nego privlačenje novih kupaca. Jedan jednostavan način stalnog angažiranja stalnih kupaca su promocije i popusti.

Također biste trebali razmotriti uspostavljanje programa preporuke za korisnike gdje ćete nudeći besplatne artikle i popuste svoje redovne kupce potaknuti da vas preporuče svojim prijateljima i članovima obitelji.

6. Prestanite se previše truditi prodati nešto

To je  jedan od najbržih načina da izgubite potencijalne mušterije.

Većinu ljudi neće zanimati agresivna ili burna taktika prodaje. Ako misle da vam je stalo samo do novca, vjerojatno vam neće vjerovati – ili će vas i sami zaposliti.

Agresivna taktika prodaje

Agresivna taktika prodaje je najbrži način da izgubite potencijalne mušterije.

Bilo da se radi o digitalnim promocijama ili osobnog obraćanja kupcu, vjerojatnije je da će reagirati na jednostavnije tehnike prodaje koje se temelje na izgradnji odnosa. Ljudi žele uspostaviti kvalitetnu komunikaciju i bliski kontakt.

7. Poboljšajte svoju prisutnost na društvenim medijima

Procjenjuje se da je 3,6 milijardi ljudi širom svijeta na društvenim medijima. To ga čini izvrsnim i učinkovitim alatom za dosezanje potencijalnih kupaca.

Uz toliko besplatnih platformi – Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, TikTok – lako se povezivati ​​sa svojom publikom i za to vam neće biti potrebno veliko ulaganje.

Kao i sadržaj vašeg bloga,  vaši postovi na društvenim mrežama trebali bi zabavljati ili educirati vašu publiku.

Share.

About Author

Comments are closed.