8 tajni za kontrolu stresa na radnom mjestu

0

Na poslu se često osjećate loše zbog stresa i napetosti. Što činiti, koje mjere poduzeti kako bi vam bilo lakše?

1. Uzmite si kratke pauze tijekom radnog dana

Kratke, petominutne pauze pozitivno će utjecati na vas. Bit ćete opušteniji i raditi s manje napetosti.

2. Nakon završetka posla, odite na trening

Nakon završetka radnog dana bavite se sportskim aktivnostima. Možda volite trčati, igrati košarku, vježbati jogu ili nešto slično. Tako ćete se odmah otpustiti. Poznato je da mnogi ljudi na kraju radnog dana i dalje vode nervozne diskusije o onome što se dogodilo na poslu, što još moraju napraviti …Takve misli vas mogu nepotrebno zaokupljati do večeri.

3. Mudro organizirajte svoje zadatke

Najbolje bi bilo da najteže i najzahtjevnije zadatke obavite odmah ujutro. Tada ćete imati najviše energije i koncentracije. Energija će vam padati tijekom dana, stoga je smisleno prepustiti se manje zahtjevnim zadacima pri kraju radnog dana.

4. Slušajte glazbu

Možete slušati glazbu dok radite – ako vam vrsta posla dopušta i poslodavac vam neće zamjeriti. U inozemstvu je to uobičajena praksa i šefovi nemaju ništa protiv.

Slušanje glazbe

Možete slušati glazbu dok radite a glazba ne smije biti preglasna.

Naravno, rad mora biti kvalitetan i ništa ne smije ometati komunikaciju unutar tima. Koristite slušalice, a glazba ne smije biti preglasna kako biste i dalje mogli čuti ako vas netko pozove.

5. Dođite na posao barem jednom tjedno ranije ili ostanite malo duže na radnom mjestu

Zvuči čudno, ali stvarno djeluje. Razbit će rutinu koja vas može umarati. Zamislite da radite u uredu u kojem morate biti u 8 sati poslijepodne. Samo jedan dan u tjednu dođite barem pola sata ranije, obavite svoje prve radne dužnosti u miru i tišini kad još nikoga nema. Takve sitnice ili promjene vas mogu dovesti u bolje raspoloženje.

6. Pratite svoj napredak

Ako ste nesigurni i osjećate se zaglavljeni u rutini, bilo bi dobro pratiti svoj razvoj. Vodite evidenciju o novim vještinama i znanjima koja stječete. Također, zapišite vaše prednosti i kako ste postigli određene zadatke. Praćenje vašeg osobnog razvoja pomoći će vam da ostanete optimistični i motivirani.

7. Zanemarite glasine

Čuli ste kako  vaš suradnik govori o tome kako tvrtka loše radi i da će svi zaposleni izgubiti posao. Panika! Cijelo vrijeme ste zabrinuti, ne možete misliti, ne možete raditi … Te glasine nisu stupile na snagu …

Ako su istinite, vjerojatno ćete ih čuti i iz drugih, pouzdanijih izvora. U svakom slučaju, opustite se i posvetite se svom poslu. U gotovo svakom poslu postoji jedan zaposlenik koji stalno podiže napetost među zaposlenima.

8. Razmislite kako podići moral zaposlenika

Naravno, svaki zaposlenik radi za svoju dobrobit, ali šef odjela mora razmisliti i o tome kako se može pobrinuti za dobrobit tima. To su sitnice, ali mnogo će značiti zaposlenicima.

Na primjer: radni prostor učinite ugodnijim za rad, iznenadite zaposlenike kolačima ili pizzama, omogućite im da poneki petak odu ranije s posla ako je moguće, sjetite se rođendana.  Ako znate da im djeca kreću u školu, darujte im nešto za pamćenje – majicu, bojice, bilježnicu i olovku … To su sitnice koje će vašim zaposlenicima mnogo značiti, jer im šalju poruku da cijenite njih i njihov rad.

Share.

About Author

Comments are closed.